Grammatik var inte så tråkigt trots allt ;)

Cyklade till tåget idag i klackarna med tolv centimeter över marken aka mina matrix-badass-kickass-skor.

Åkte in till skolan och den enda föreläsningen idag i grammatik. Tänkte att nu är det en torftig gubbe som kommer att stå och mala på om adverb och syntax i sjuttioelva år. Men BIG NO NO. In kommer föreläsaren; (mentala rösten dånar: oh.my.god. Han är SÅ snygg!) Alltså, morgondagens grammatikföreläsning har jag inget emot, speciellt inte när den leds av Honom. *svimmar lite med fladdrande ögonfransar*

Front row kommer att vara full imorgon kan jag lova, för läraren är verkligen, en mayor hottie.

Kommentarer
Postat av: Freya

Fan vad najs med ordentligt eye candy!

2009-09-01 @ 17:25:48
Postat av: Plopp

Fan johanna, du börjar låta som ja gjorde förut ;) Hihii!

När ska vi leka? Vi borde ju dricka upp mitt vin som ja har hemma....Låter itne de som en plan?



<3

2009-09-16 @ 16:23:14
URL: http://stockholmnoir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0