Me against Illustrator

Det började så bra. Så fint, så otroligt genomtänkt! Och genom ett knapptryck var allt förstört.
Den största hatkärleken hyser jag till datorn och dess program. Can't live with them,..osv



Skulle skapa en bild grundad på låten, sen försvann all färg, genom ett knapptryck.(Varför, VARFÖR finns ens en sådan funktion?) Spelar ingen roll hur mycket Ctrl-Z man slår, It's too late. Känner mig örfilad, som om programmet vrålar ut "Du är inte värdig!" Well, I'll tell you this! Eftersom min teckning gick åt helvete(för utan färg är den värdelös), skall jag nu hämnas genom att starta The Sims och på så sätt hålla mig undan din toolbar och färgkarta hur länge som helst. HAHA! take that, Illustratordjäkel.

It's not fair.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0