För jag ska ta studenten!

What a night!


Igår kväll bitchade pappa om att jag felprioriterade, Well hellooooo jag tar liksom studenten imorgon, klart jag inte vet hur jag skall prioritera då typ en utav de största dagarna i mitt liv skall äga rum!

I vilket fall! Ikväll satt jag och hade trevligt med vänner på msn då han får syn på min handväska som står på golvet och börjar gorma om att det är ostädat, yadda yadda. Sedan började han snacka om en papperslapp som ligger ute i hallen, jag sa att det bara är en sketen liten papperslapp och så börjas det! ”Oh no, you do NOT want to go there!”
       När jag hamnar i bråk med honom är det ”talk to the hand” och så går jag iväg. Men nu, ikväll, var jag rosenrasande. Så jag skulle kasta in min väska under sängen,. Vem kunde ana att en påle skulle sticka ut och riva upp hela handen på mig? (Okej, pålen var en bräda med vass kant och jag skar inte upp hela handen. Utan lillfingret) Men det kom blod!
      Så jag började gråta, och pappa var irriterad, mamma utmattad efter att ha lagat mat hela dagen, Lille Skutt hungrig och betedde sig suspekt under köksbordet, och lillebrosan fattade ingenting.

OCH! Jag har fått stressutslag på halsen och armarna! Jag kommer inte att få strula på skitlänge. D: Alla kommer bara att: ”AH! SALMONELLA!” typ.

Va? Barnen i Afrika?
Och de som inte får gå i skolan överhuvudtaget utan måste slava?
Och de utan vare sig mamma eller pappa som Mowgli?


Champagnefrukost imorgon med klassen! Jag blir nog packad innan lunchen på skolan, men vi skall nog kunde fejka tillräckligt med nykterhet för att få komma in! ;) Just nu är livet bra.

ang. bilden; Jag ville visa min 'huggtand', jag är numer vampyrfreak och vill inget annat än att bli en vamp myself!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0