Om jag dör

Skall nog uttrycka mig som När jag dör. för nog fan kommer den! Döden, alltså.

Då vill jag ha någon fin Yann Tiersen-låt spelandes i kyrkan,.
En ganska glad en, som matchar de hundra solrosor som skall pryda min mörkblåa kista. Jag kan tänka mig lite lijor också, men den djäveln som tar med pelargoner till min begravning kommer jag att dra ned i kistan med mig. Jag hatar lukten av pelargoner.

Om ni alla har svikit mig och jag dör i ensamhet(största mardrömmen) kan ni spela Lily Allens Fuck you. (Never gonna happen för jag har världens goaste kompisar och familj)

MJ's död kanske inte är på riktigt. Det är bara så att han planerar en sjuhelvetes comeback och skuttar fram på sin första konsertkväll hur sjukt djäkla bra som helst. Why not?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0