Scared to death - Arrivederci cruel world!

Om 50 minuter åker jag ut till landet, för att aldrig återvända. Tror jag.

Landstället ligger på Ljusterö, bara en och en halv timma från radhuset i Åkersberga. Detta är då samma landställe som mina kompisar som gick Filmproduktion spelade in en skräckfilm på, med mig i en av huvudrollerna. Vi var livrädda den kvällen. Såg skräckfilnmer, berättade spökhistorier, spelade försjutton in en också! Så, nu skall jag ut dit själv på en regnig och grå dag. HELLLO???!!!!! Någon annan som ser att det kan bara gå åt helvete?!

Min mobil blev stulen för mindre än en vecka sedan så jag har ingen att kontakta! Ingen fast telefon finns där ute efter en felberäknad trädfällning över telefonledningen gjord av Pappa Holmström. Så djävla typiskt.

(Jag lite död)

Och sedan kommer tidingarna skriva; "Nybliven studentska död - Polisen misstänker mord". Och sedan gråter farmor eller så ut i tidningen om att jag var så snäll och glad. En gammal lärare om att jag "hade hela livet framför mig". Och lillebrosan "ja e hungrig". Nejdå, men tyyyyp!

Sedan när allt lagt sig kommer folk att fatta att jag bara dog, sådär helt utan anledning!(aka MONSTERS!) Så fort någon frågar är det "ingen som riktigt vet". Nu blev jag ännu räddare(okej okej, mer rädd).


FAN,. Jag skulle frågat Freya(ovan) hon var också med och rädd den där filminspelningskvällen! Eller Suffi-Snoffan och hennes pojkis-glass från Göteborg om de kunde följa med. Jag menar Göteborg har väl ingen direkt skärdgård? OH! Who am I kidding, Suffi-Snoffan bor ju i skärgården.

I'm a dead girl. Jag som har hela livet framför mig :'(

Kommentarer
Postat av: freya

DON'T YOU DARE DIE ON ME! <3

2009-06-10 @ 15:42:35
Postat av: Malin

"felberäknad trädfällning" haha känns som något även min far skulle kunna lyckas med :P

2009-06-10 @ 22:26:51
URL: http://favoritmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0