En absolut vanlig, lite småtråkig uppdatering

Tillbaks från de döda - Det är vad jag är. Jag fick halsfluss och kunde inte äta på tre dagar, men i torsdags kväll efter en dag med pencillin blev jag sjukt sugen på pizza! Så jag tog en, med kött och hela köret! Bad idea. Bad idea. VERY bad idea.

Nu vill jag ha middagskvällar ute på Ljusterö när vi fått fina utemöbler till dansbanan aka altanen.


Bränd som få är jag som har bestämt mig för att ljusa mitt hår, ordentligt. Sedan får jag se iom jag håller kvar i det när la famiglia & jag skall till Mummy-land på julafton, tydligen är det lite osäkert att vara ljushårig & blåögd där, men whatevvah - vart är det inte det? Dessutom är jag numer skillad inom konsten att kick-ass.
Note to self: Packa ned Matrix-badass-kickass-skorna


Det härliga lunchbordet



Min första mat. Jag la flingor i mjölk och väntade två timmar, då gick det ned någon enstaka sked.

Och avslutar kryptiskt med; Jag har en hemlig plan som ingen vet om. Den kommer nog att förändra mitt liv,. Har blivit så trött på släktingar och familj vars förväntningar jag endå inte lyckas leva upp till. Well, var pretto så lever jag mitt liv utan er.

Kommentarer
Postat av: plopp

duu! ja har legat däck i förkylning å feber ända sen i onsdagskväll... tills igår, skönt å äntligen kunna andas igen ^^,

2009-06-23 @ 00:06:09
URL: http://stockholmnoir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0