Last minute girl

Imorgon, den 25 maj är det b la Argentinas nationaldag, den 25 maj 1977 visades Stjärnornas krig för första gången, 2004 samma datum visades sista avsnittet av Ricki Lake. Det är Lauryn Hills födelsedag, även Ian McKellens. Imorgon är även den STORA DEADLINEdagen. Vilket betyder att nada mer skolarbeten kan lämnas i efter det.

Och jag vet inte om det bara är jag eller om det delvis är lärarnas fel,.. Men jag har FEM arbeten kvar att skriva. Och ikväll skall jag på studentskiva och leka flygvärdinna hela natten. Kan man sitta som packad inatt vid tre-tiden med ett filosofiarbete? Något jag kommer att find out!

Jag är körd. Helt djävla totalt körd. Jag vet att jag jobbar bäst i sista minuten, men det här är ju löjligt.

Imorgon kväll kommer även två italienska utbytesstudenter ehm till mig. Det blir sio min belöning för att jag skall jobba jättehårt.

Djävla skit, hur kunde de gå såhär?

Kommentarer
Postat av: Anonym

JOHANNA!!!!!!!!!

vilken tid springer ni ut på onsdag??? ^^,

2009-05-28 @ 18:21:33
Postat av: Plopp

Hannispannis!! Vilken tid springer du ut på onsdag????!! =D

2009-05-28 @ 18:22:27
URL: http://stockholmnoir.blogg.se/
Postat av: asta

Hejj,, vgd?:)

2009-05-28 @ 18:27:22
URL: http://astish.blogg.se/
Postat av: plopp

Klart att ja kommer på öppna huset!! Tror du att ja kan åka me dig då eller hur ska ja göra?



Kraaaam!

2009-06-02 @ 23:17:34
URL: http://stockholmnoir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0