Nya, glittriga, långa och alldeles underbara.

Ibland önskar jag att jag kunde "duplicate layer" på mig själv. Liksom hoppa ur mig själv så jag kan ta fierce bilder på mig posandes i mina nya naglar,. tyvärr är det inte möjligt. Djävla skrot; människokroppen. Precis som vår nya micro. Mamma lät tekniska-killen i luren lyssna på micron, det lät minsann inte bra sade han. Och hörrni! försök inte torka tidningen i micron, den kan, den börjar brinna! trust me.

Imorgon ska min bästis skolka tillsammans med mig! WIE så kul vi skall ha det! Hänga runt vid Kanalen i Åkersberga; senast vi gjorde det var det två killar som snodde en bil två meter bakom oss. ops. Tyvärr skall hon inte skolka hela dagen, utan bara en liten del av dagen, men ett litet steg för människan,...(Hennes sista skoldag imorgon, min med bestämde jag nu.)



Och snart; SNAAAAAAAAAARRRRRT! Har jag säsog 1 av Buffy hemma. Mooohahahaha. (Okänt varför ett lömskt skratt skulle finnas med där) ah juste, vampyrer är läskiga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0