Allen; Fuck you

Onsdags var en sjukt kul kväll. Missförstånd, fylla, fastna med klackarna och glass. Herregud! Skitkul improviserad grej det blev av det hela! :D

Lily Allens nya album är sjukt bra. Så ni vet. Kan faktiskt tänkta mig köpa den skivan.(Jag hatar att köpa skivor) Det är så mycket i hennes texter, kanske inte världens djupaste grjer men den musiken hon gör får mig att bli glad eller arg och ledsen. EN KÄNSLOSTOOOOORM RULLAR IN LIKT VÅGORNA yaaaaaaaaadda yadda.

Jag fick världens fräckaste allergittack när jag städade ur kaninens bur idag, jag menar jeeeeeeesus - hur mycket nedtrampad hö hade han där inne?!

OMV!
(Oh my vampy) Nu har jag tre avsnitt av Buffy laddats äver 95%!(Vilket betyder att de fryser till lite då och då men är helt klart tittbara)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0