Bow-Chicka-wow-waow

Skule egentligen ha denna som rubrik:
" Idag är det en vecka och två dagar sedan jag startade universitetsstudierna - omg!"
,...men det fick inte plats.

På lite över en vecka har jag levt flera år, känns det som. Så alla ni som känner mig, jag kommer inte att vara densamma som för två veckor sedan, ingen ide att hålla kontakern? NOT. I need you more than ever! För skolan håller på att stressa ihjäl mig. Jag använde t o m "F-ordet" häromdagen. D:

Just i detta nu har jag kontroll - vilket jag inte kunde säga om mig själv häromdagen då skrivaren inte fungerade för mig två minuter efter att jag skulle gått hemifrån, dessutom klämde jag fingret i den, igen!

Ja herregud, universitet. Jag kan inte sluta tänka på mig själv sm extremt vuxen nu,.

Dagens sjukt stora plus är att jag känner mig snygg idag. Håret är perfekt, sminket är nogrannt & nagellacket awesome.

dessutom:
Idag är det Grrrrr...ammatik. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0