Strumpebyxor

Ni vet kvinnan i Wasa-reklamen vars strumpebyxor går sönder när hon skall dra på dem?


Been there, done that. Idag.

(Jag kallar det för strumpebyxa och inte strumpbyxor därför att den felsägningen har en stark nostalgisk inverkan på mig. EllerKAN det vara så att mina kompisar tycker jag säger fel och i och med att de vill att jag skall säga strumpbyxor gör jag tvärtemot. Ungefär som när mina föräldrar ber mig att städa rummet. Jeeesh, never gonna happen om de försöker få mig att göra det.)

Kommentarer
Postat av: Malin

Är det kanske från dig jag fått det?!

Säger också strumEbyxa. Länge undrat varför, eller kanske du som fått det av mig då jag har flera talfel, ciNtron :P

Hoppas allt är bra! puss och kram

2009-10-31 @ 22:25:00
URL: http://favoritmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0